Współpraca

czwartek, 1 listopada 2018

Pies i kot- praca plastyczna. Origami płaskie z koła

Jako podsumowanie tematyki o zwierzętach domowych,
moje maluszki wykonały prace plastyczną inspirowaną pomysłem znalezionym przeze mnie w Internetach ;)


Była to dla nich całkowita nowość, bo po raz pierwszy wykonywaliśmy pracę techniką origami.
Muszę przyznać, że dały radę te moje pociechy :) 



Prace tworzone była wg wzoru wykonanego przeze mnie, ale sami powiedzcie,  świetnie im one wyszły :D


Konspekty na cały tydzień pracy dla 3-latków znajdziecie w linkach: 
Wprowadzenie TUTAJ, Kot TUTAJ, Pies TUTAJ, Dbamy o zwierzęta TUTAJ,


Poniżej wrzuciłam koła do powielenia i wycięcia, które posłużą do wykonania prezentowanych w tym wpisie prac.
Kartki należy poskładać, by łatwiej i szybciej powycinać większe ilości kół ;)


PIES




KOT






Przed leżakowaniem, moje maluszki dowiedziały się na podstawie opowiadania
 "Zwierzęta, czyli o tym, że trzeba je szanować i że nie wszystkie są przyjazne" Barbary Ciwoniuk, że należy zachować szczególną ostrożność w kontaktach z nieznanymi zwierzętami 
i jak odczytywać podstawowe sygnały dawane przez psa i kota świadczące o ich nastroju.


1 komentarz: