Współpraca

środa, 20 maja 2015

Pomysły na prezenty dla mamy i taty- ozdobne pudełeczka i kartki okolicznosciowe

Dzień Mamy i Dzień Taty tuż tuż. My do obchodów ich święta przygotowujemy się już od jakiegoś czasu, ćwicząc recytację wierszy, śpiewanie piosenek, a także inscenizację do "Brzydkiego kaczątka".
W międzyczasie przygotowujemy także upominki, których w tym roku będzie dość sporo ;)

Jako pierwsze, dzieci wykonały pudełeczka z rolek po papierze toaletowym, które pomalowały farbkami, a później ozdobiły.
W pudełeczkach zagoszczą gliniane serduszka- breloczki ( po jednym dla mamy i taty) z odciskami paluszków dzieci.





Jako osobny prezent dla mamy, dzieci ozdobiły torebki- kartki okolicznościowe oraz wkleiły do środka karteczki z życzeniami.






Tatusiowie zaś, otrzymają kartki w kształcie skrzynki na narzędzia, także z wklejonymi życzeniami.






Mam nadzieję, że rodzice będą zadowoleni z podarunków oraz występu swoich pociech :)


8 komentarzy:

  1. Piękne pomysły:) te breloczki mnie jeszcze intrygują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyschną i je dzieci pomalują to dorzucę zdjęcie :)

      Usuń
  2. To się Dzieciaczki napracowały... Ale śliczne pamiątki powstały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a da rade załatwic ten szablon torebki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysowałam sama, niestety nie mam go już w posiadaniu :(

      Usuń
    2. Moge kupić

      Usuń
  4. A ja zrobiłas podwójne otwieranie i na ilu kartkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała podobne rzeczy tworzyłam :) Dzisiaj to raczej prezenty kupuję i stawiam na rzeczy praktyczne jak np. akcesoria kuchenne https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy . Mama akurat bardzo gotować lubi więc różne rzeczy do kuchni zawsze jej się przydają

    OdpowiedzUsuń